Deletedmom_1003 Allahımm kız gülmeyin ama doktor fitil verdi kız ben bunu nasıl sokcam sabahtn beri düşünüyorum insan kendi kendine nasıl sokar allahım delircem acıyomuuu😑😑
MugeGuness Deletedmom_1003 siz de gülmeyin ama yapamıyosanız eşinize yaptırın 🤣🤣 başka biri yapınca daha rahat oluyo ben de progestan kullanmıştım ilk hamileliğimde zar zor yapıyodum yapamasam eşime yaptırıcaktım valla 🤣
iclaaall13 Hahahha aynısını şu an düşünüyorum enfeksiyon için yazdı ama sabahtır nası yapıcam diyorum 😂😂😂
kadertugrul7 Deletedmom_1003 bende kullandim hamileliğin basinda korkmayin hic acimiyor parmaginizla hafif ittirin gidiyor hemen zaten
ebrusngl Deletedmom_1003 bende asla kendim koyamıyorum kocama koyduruyorum napayım ben yapamam öyle içim bir tuhaf olur 😀
Deletedmom_1003 ebrusngl acıyomu acıyomu kocamada koyduramam şuan işin kötüsü epilasyona başlıcam hiç müsait değilim