neanladinyurdagull HilalMF o yüzden mi bilmiyorum ama ben kullanmıştım göğüslerim çok söndü ve sarktı şuan 2. Gebeliğim dikleşmeye başladı bidaha töbe dedim kullanmam emzirme sütyeni atelti
HilalMF neanladinyurdagull teşekkürler bilgilendirdiğiniz için aslında çok eahat oluyor lcw dan aldım ama kullansam mı kullanmasam mı bilmiyorum
neanladinyurdagull HilalMF eevet gerçekten çok rahattı ben kullanırken çok memnundum ama emzirmeyi bırakınca görüntü hiç hoş olmadı