Kızlar dün hastanede kontrolüm vardı. Detaylıya girmek istediğimi söyledim. Riskli bir gebeliğim yok. Doktor sisteme riskli gebelik olarak gireceğini daha sonrada mhrs den veya e nabızdan alabileceğimi söyledi. Bende sabah saat 10:00 da hemen girip aldım. Yalnız 2 hafta sonrasına verıyor neredeyse haftanızı ona göre ayarlayın. Benim kafama takılan şu 2. Derece usg diye belirtti doktor bana ama randevular cok hızlı doluyor bakmadan hemen işlemi onayladım. Sadece riskli gebelere bakılmaktadır açıklaması var randevumda umarım sorun yaşamam.