Esinnn34 Kızlar gebeliğim ağır geçiyor 4. Aydayım aşırı saçlarım dökülüyor ve zayıflıyorum doktor çok eksiklerin var dedi beni dahiliye ye yönlendirdi benim gibi olup düzelen var mı acaba