Rabiahologlu Barismom Ayşegül hanıma gidiyorum başından beri çok ama çok memnunum, her anlamda çok ilgili anlayışlı bir hekim
Ayse0885 Barismom 9 yıl once emsey gülcan hanıma gitim şuan tercih etmedim saygı hastanesi Esra Hanımdan çok memnunum Kurtköy yakın olamama rağmen saygı tercih etim
Barismom Ayse0885 saygı hastanesi nerede bilmiyorum, ben başka rahatsızlıklar için falanda emsey tercih ediyorum hem memnunum hem yakın. Test ilk pozitif çıkınca Ayşegül hanıma gittim şimdi 10.haftadayım acaba başka giden varmı merak ettim ama yok sanırım
Ayse0885 esiaks oo maşallah 😊😊 benim Arkadaşım çocukları hep orda o doktorda doğdu cok memnun inşallah sende memnun kalırsın inşallah bizde o haftaları görürüz 🤣
Barismom Cayvarmiya Ayşegül hanımdan çok memnunum şimdilik bir sıkıntı yok eğer değiştirmem gerekirse doktorunuz aklımda olacak teşekkürler
Barismom Rabiahologlu bunu duyduğuma çok sevindim, bende ilk gittim memnun kaldım şimdi 12. Haftadayız Ayşegül Hanımla yola devam 🤰😊
Shibalba seruveni daha çok hastaneyi arayıp iletişim kuruyordum ben Dahili No instagraminda da yazıyor Çok hızlı baglaniyordum
Barismom semaa_ o kadar uzun zaman oldu ki bu postu niye açmıştım onu bile unutmuşum 🙈 Ayşegül Hanımdan çok memnunum çok ilgili iç rahatlatan mükemmel bir doktor 😍 kaçıncı haftanızdasınız sizde memnun musunuz
semaa_ Barismom ay gerçekten öyle farketmemişşm tarihi🤭 evet bende memnunum gayet güzel gidiyor 33+4 olduk siz kaç haftalıksınız