0000- Selamm aslında 6 haftalık gebe sanıyordum meğer 5 miş geç döllenme olmuş ve ultrasonda sadece keseyi görebildi doktor sizler ne zaman gördünüz bebişleri bu normalmidir doktor 15 gün sora tekrar gel dedi lütfen yazarmısınız :( ?
HanifeAsya 0000- normal canım bizimde öyleydi ☺️ sonra haftası eşitleniyor hatta 16. Haftadan sonra haftası 2 hafta önde gitmeye başladı bakalım perşembe kontrol var merak ediyorum arkadaşımınsa böyle ilerlemiş 34 de normal haftasına gelmiş ☺️
262223-- 0000- biz 4 haftada keseyi gördük 6+2 de kalbini duyduk her kadında farklı durum icinizi ferah tutun kimi 8.9 haftalıkken kalbini dinlemeye gidiyor
_tuuggcce_ Evet, normal. Benimde öyle oldu tekrar çağırdı. O zaman hem kalp atışı duydum. Hem bebek kesedeydi ☺️ çoğu kişinin öyle oluyor, sıkma canını.
0000- Çok teşekkür ederim herbirinize içimdeki huzursuzluk dindi az da olsa ilk gebeliğim oldukça tecrübesizim 🙏 her biriniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah