7 haftalık hamileyim ve arada lekelenme şeklinde pembe kanamam oluyor. Kan sulandırıcı kullanıyorum enox 0.4 mg onun dışında progestanda kullanıyorum. Geçen lekelenme diye acile gittim doktor kanaman yok dedi böyle olup sonradan kesiliyor anlayamıyorum. Doktor her kanama bizim için düşük riski taşır dedi . Ama kese de bebeklerde sağlıklı dedi . Kalp atışını gördü . Bu arada ikiz hamileyim . Neden böyle oluyor anlamıyorum ya . Bilgisi olan varsa nolur paylaşsın