24 haftalık olduk. Artık isim belirlemek istiyoruz. Aklımızda bazı isimler var. Aralarında kura çekip karar vereceğiz ☺️ aklımızdakiler Betül, İnci, Esra, Zehra, Meryem. Ama başka alternatiflerimiz de olmalıymış gibi geliyor. Şu anda çok değişik isimler koyuluyor, öyle isimler koymak istemiyoruz. Tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🤗