Merhaba hanımlar,
Bende aşılama sürecine başlayacağım inşallah. Bu ay kimyasal gebeliğim oldu maalesef ve adetimin 3. Günü hormon testlerimi yaptıracağım. Sonrasında tüp rahim filmi çekilecek ve aşılama planlanacak. Aşılama bu ayki yapılır mı sizce yoksa bir sonraki adetimden sonrasına mı kalır? Cevap verenlere teşekkürler 🙏🏼