minikmucizeemaak Sab16 Bat 6 Nisan🌸 1 Nisan da 12.58 bugün 79,81 çok şükür dağlıkla devam edip dağlıkla kavuşmak nasip olsun❤️🤲🏻
Mekklc Sab16 Benim 6 ve 8 Nisan arası bende çok umutluyum inşallah pozitif görürüz şu an kasık ağrılarım var bazen de pıt pıt diye kenarlarımda bir şeyler oluyor inşallah vardır 🥺
Tugba_turk46 Benimki 7 değilde 11 nisan bende beklemedeyim test yapıp yapmamaktada kararsızım içime doğuyor yapayım diyorum geride neyse boşver adeteni bekle diyorum umarım bizde pozitif haber alırız bu ay❤️
Sab16 Tugba_turk46 inşallah canım ben sabah yaptım 4 gün vardı negatifti şimdi 3 gün kaldı artık adete kadar yapmicam tutabilirsem kendimi
Birhayalimvr Tugba_turk46 benimde 12.de canim :)gögüs hassasiyeti bele vuran agri var arada da kasikta batma ama bn belirtilere güvenmiyorum adettendir olabilir test yapmak içinde daha çok erken bizim için
nazsimaova minikmucizeemaak ayyy senin gebelik pozitif mi çok sevindim cnm bak ovulasyon testin pik değildi doktor ultrasonda baktı doğru sonuç verdi sana sağlıkla büyüsün bebeğin canım benm inanki adına çok sevindim rabbim tamamına erdirsin insaAllah
Sab16 minikmucizeemaak aaaaaa çok coookkk sevindim senin adına seni takip ediyordum test sonuclarin sıkıntılı çıkmıştı ilk başlarda rabbim saglikli sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 😌🌸
Tugba_turk46 Kivircikkuala İnşallah pozitif sonuçlar alırız 🥹❤️ 3,4 aydır ikinci gebeliği düşünüyorum deniyoruz olmadı ama bu ay umudum çok yüksek bir en evel günüm gelip test yapmak için sabırsızlanıyorum
Sab16 Bryldz7 inşaallah değişir regl gününe kadar benimde negatifti malesef bir mucize olsun hepimiz için bu ay 😌🌸
Esra_Omer_21 Tugba_turk46 benimde ikinci gebelik 3 aydır istiyoruz ama bakalim nasip Rabbim hepimizin yüzünü güldürsün
minikmucizeemaak nazsimaova Amiinnn Allah razı olsun dua edin olur mu sağlıkla devam edip sağlıkla kavuşmak nasip olsun🤲🏻❤️❤️
nazsimaova minikmucizeemaak dualarım seninle inan sağlıkla ilerleyecek herşey moralini hiç bozma kötü şey hiç aklına gelmesin herşey gönlünce olsun cnm
minikmucizeemaak nazsimaova Amiinnn inşAllah bu sefer iyi hissediyorum Rabbim gönlümdekini nasip etsin sağlıkla ❤️🤲🏻
minikmucizeemaak Sab16 Polikistik over çıkmıştı başka test sonucum yoktu 🫠🌸 Çok teşekkğr ederim Allah razı olsun bana da dua edin sağlıkla ilerleyip sağlıkla kavuşmak nasip olsun🤲🏻🥹 Rabbim istiyen herkese tez zamanda sağlıkla nasip etsin inşAllah🤲🏻😇
Mihrimahvuslat Sab16 inşallah normalde 14 diye biliyordum ama uygulamada 15 Nisan diyor inşallah adet olmayız da hayırlı haberler alırız 🥹
Sab16 minikmucizeemaak dualarım seninle canım 😌😌🌸 şuan kendimin olmuş kadar sevindim senin adına ama senden umitliydim ❤️
Sab16 Mihrimahvuslat benim bu ay çok bı umudum kalmadı gibi ama beklemedeyim kırmızı kart gorene kadar 😌