yesim-1 Yardım lütfen kaset testte silik çizgi çıkıyor adetin üstünden 7 gün geçti olmadım Kanda negatif çıkıyor
Aysegulozak12 yesim-1 kanda cıkmadıysa yoktur canım ama sen yine 1 hafta sonra tekrae kan verip baktır istersen gec döllenmede olblr
Gulcangzl16 yesim-1 canım benim de aynısı adetime 6 gün var. Şimdi kan verdim 1 saat sonra sonuç çıkacak umarım artış olmuştur çünkü ben kendimi hamile hissediyorum