Bektas-61 Merhaba hanımlar kaçıncı haftada detaylı ultrasona girdiniz acaba? Yada kaçıncı haftada girmek daha doğru olur?
zeynozey Bektas-61 19+3 te girdim. Sırtı dönüktğ önünü dönmedi doktor 22 de gel dedi:) 22-23 ideal galiba biraz daha büyümüş oluyorlar organları filan:)
miraninannesi_ Bektas-61 olduğunca geç gir bebek sürekli uyuyor çünkü 24 Max son hafta bende 24de girdim
Bektas-61 Yazmelegi_ Bizde şuan 20+0 ne zmn girmem gerektiği konusunda aşırı kararsız ve bilgisizim de 😏
Yazmelegi_ Bektas-61 randevu alın bence randevu verirken şu tarih daha iyi diyorlar bana 21+3 iyi dediler ona randevu verdiler
miraninannesi_ Sahnedekimadam benim çok uyuyordu bir de gelişim olarak büyümüş oluyor daha detaylı bakılıyor ondan dedim :)
Sahnedekimadam Bektas-61 He iyi istediğin zaman gidebilirsin o zaman sorun yok 22 ideal bence 🙏🏼 bide sabit doktorda kalmaya çalış bence 💜
Bektas-61 Sahnedekimadam Pek mümkün olmuyor ya devlete gidim diyom randevu yok bir gittiğin doktora bir daha gidemiyon özel desen aldı başını gitti fiyatları sürekli oraya da gidilmiyor 😏 rabbim bu zaman da herkesin yardımcısı olsun valla