Merhaba arkadaşlar özel hastanelerde ki fiyat artışları dan dolayı devlet hastanesine yöneldik bu hastaneye 19 Nisan’da randevu aldım arkadaşım doktoru tavsiye etti ikinci doğumum sezeryan olucak,yanlız doğum için eski binada olduğunu söyledi orada doğum yapan var mı acaba neden doğum yeri yeni binaya taşınmadi acaba bilen var mi