Merhaba korkmayın bizimde 19 çıkmıştı sütüm gelmiyordu bebek aç kalıyormuş ama çok üzülmüş ağlamıştım yatış vermemişlerdi normalde yatması gerekli bu gece mama verin dediler 1 gün mamayla besledim 14 e düştü beslenmesi çok önemli imkanınız varsa çok sık besleyin üstünüzü sağıp kaşıkla verin çok küçük oldukları için tam anlamıyla çekemiyorlar Rabbim şifa versin inşallah hemen çıkar 🤲🏻