Elif-kurt25 canım gebe kabızlığına inan hiçbişey iyi gelmiyor ben denemedik şey bırakmadım. Hastaneye gittiğimde tiroid değerlerim yüksek çıktı oda metabolizmamı çalıştırmaya başladı bu şekilde tuvalete gidebiliyorum yoksa bende gidemezdim. Ama erik hoşafı erik marmelatı deneyebilirsin. Bide ben bunu doktoruma söylemiştim doktorum bana probiyotikli folik asit yazmıştı onu da zaten bir hafta falan kullandım tiroid çıkınca onu bıraktım başka kullandım. Bol bol probiyotikli yoğurt ye ve lifli gıdaları bol tüket. Elma da işe yarıyor.