bendiyebiriii Ya şafi ismiyle kızım için zikir çeker misiniz? Bugün doğum yaptım 37+3. Küvoze girdi bu geceki durumu ve yarınki kan sonuçları çok önemli. Allah kimseye yaşatmasın kızlar.
Aaaysee bendiyebiriii Rabbim şifa versin size bağışlasın bu mübarek günlerin hürmetine canım,haftası iyi aslında neden girdi kuveze acaba
Vehim bendiyebiriii Allah size bağışlasın. Acil şifa versin. Biran önce toparlanıp evinize gidin inşallah
turkuaz_ bendiyebiriii eşim namazdan sonra okucak canım 100 tane Allah şifasını versin tez zamanda . Amin
bendiyebiriii Aaaysee solunumu hızlı idi bi de ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim onun da etkisi varmış. 3 çocuk doğdu sezaryenle 3üde küvozde bugün şansa
Betul124 bendiyebiriii çok geçmiş olsunrabbim şafi ismiyle şifa versin canım bende de var enfeksiyon bende çok korkuyorum
1minigin_annesii bendiyebiriii Rabbım şifa versin safi ismi ile bilirim o yoğun bakımda bekleme sürelerini ne acı verir