ebrylmzayyldz 4+6 hamileyim bi anda kanamam geldi doktorum yerleşme kanaması da olabilir düşükte dedi çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı?
ipekmom_ ebrylmzayyldz bendede olmuştu 9.haftaya kadar sürdü, kanamanın artışını kontrol et canım, çoğalmaması lazım, benim çok az gelip daha sonra kahverengi lekelenmeye dönüyordu, çok hareket etme uzan bol bol su iç canım inşallah kötü bi durum olmaz
eylulmihrasmom ebrylmzayyldz bu durumda sakın kendinizi strese sokmayın 6. ve 8.haftada kanamam oldu heleki 8.haftada yumurta büyüklüğünde kan pıhtısı düşürdüm bacaklarımdan aşağıya kanlar süzüldü ama şükür bebeğim iyi progestanı asla ihmal etmeyin. stres çok etkiliyor ben kendimi iyice sıkmıştım çok kasılmıştım o çok etkiliyor dinlenin bol bol sadece tuvalete kalkın hiç iş yapmayın
Bebek2020 eylulmihrasmom benimde bu şekilde progestani ağızdan mi vajinadnmi aldınız ben şuan ağızdan alıyorum hangisi daha iyi bilemedim ama çok halsizlik yaptı
gulsahyukksel 4+3te benimde kanamam başlamıştı doktor progestan fitil verdi. Kullandım ama kanamam arttığı için bebeği kaybettim. Her kanama düşük değil sen kendini üzme iyi düşün her zaman
eylulmihrasmom Bebek2020 normalde fitil olarak kullanıyodum kanamam olunca doktor ağızdan almamı söyledi bana da kanamanız mı var
Bebek2020 eylulmihrasmom evet kanamam var şuan kullandığım için azaldı ama hap mi yaptı bilmiyorum kolumu kaldiracak halim yok doktor tansiyon düşüklüğü yapar demişti o yüzden vajinal alayım artık diye düşünüyorum
eylulmihrasmom Bebek2020 doktor ne dediyse o şekilde yapın bence kanama bitmeden kullanmayın bence evet mide bulantısı baş dönmesi yapıyor
Zeynep4567 Bende 5+5 kanamam var korkuyorum hem progestan hem iğne kullanıyorum ama halen devam ediyor dururmu sizce
Bebek2020 Zeynep4567 benim durmuştu bugün yine başladı kasıklarımda ağrıda var sizin ağrınız var mı kanamaniz yoğun mu