Merveaygul 20 haftalık gebeyim son 3.4 gündür hareketlerini hissetmiyorum daha sıklaşması gerekmiyomuydu pıt pıt diye vuruyordu ama şimdi tatlı yiyorum uzanıyorum tık yok normalmi sizce kızlar
binnur64 Merveaygul 3 gün hiç kıpırdamaması normal diye biliyorum bide 3. trimesterden sonra düzene biniyomuş hareketler
Merve6296 Merveaygul bence ne olur ne olmaz gidin doktorunuza 33.haftalık gebeyim gündüz pek hareketli degil ama gece coşuyor baya hissediyorum. 20 haftalıkken dahada hareketliydi tabi gebeden gebeye de fark ediyor olabilir.
papatyaseveranne Merveaygul aynı haftada bende de aynı şey olmuştu post açmıştım hatta bende. Sonra içim rahat etmedi sağlık ocağına gittim. Kalbini duyunca içim rahatladı, bi gidin sizde sağlık ocağı yakınsa yarın isterseniz.
cauuv1 Benim o haftalarda çok fazlaydı hareket hissetmelerim. Suan 28 haftalıgız daha da arttı hatta hiç durmuyor daha güçlü vuruyor bence doktorunuzla bi görüşün insallah sorun yoktur
Gzmkrmz Merveaygul benimde o haftalarda öyleydi bazen çok hissediyordum bazen iki gün hissedemiyordum yeri geniş ve pozisyon kaynakliymis doktorum normal demisti 25 ten sonra düzene girdi
Merveaygul Perşembe günü kontrolüm var gidicem sağlık ocağında bakıyorlarmıdırki insallah kötü bişey yoktur