Minikkoalam13 Iremnurrmemis23 hadi hayırlısı olsunnn 🤲🏻🤲🏻 bebeğinizin durumu nasıl siz nasılsınız nasıl geçti yarın bende gireceğim kısmetse 🙏🙏
Iremnurrmemis23 Minikkoalam13 bebeğim iyi şükür bende iyiyim canım ağrılarım az az var öyle abartılcak kadar değil serum iğne yapıyorlar zaten 12 de yemek yicem yürütecekler
eeccm Iremnurrmemis23 masallah insallah daha olmaz ilk kalkmanizdan sonrada yazar misiniz agri cok oluyo mu merak ediyorm benimde 4 hafta sonra dogumum ilk hamileligim merak ediyorum 🙈
Iremnurrmemis23 eeccm kalktım canım ağrı oluyor yanma oluyor ama dayanılmıcak gibi değil ama yalan yok acıyor canın yürüceksin tuvalete kalkıcaksın gaz sıkışması olmasın dediler ve sunta takmadılar bana hiç
Iremnurrmemis23 eeccm bilmem canım takmadılar karnımı bastırdılar bi kaç kez fazla yürümedim bi kaç adım attım öyle yattım ama ara ara kalkıp yürüyün tuvalete gidin dediler