2bebeklianne41 Tecrübeli anneler sizce göğüs pedi kesin alınmalı mı ve hangi marka önerirsiniz ilk gebeliğim olduğu için bilemedim ne kadar gerekli?
beyzzsenturkk 2bebeklianne41 göğüs pedi enfeksiyon yapabilir sürekli ıslanabilme ihtimaline karşın çok önerilmiyor ben evdeyken sürekli parça bez kullanıyorum sürekli yıkayıp kurutuyorum diğer türlü ıslak kalınca hassaslaşıyor
Mochi 2bebeklianne41 bana gerekliydi sütüm çok akıyordu çok işime yaradı sık sık değiştiriyordum. Bi kez gece boynumda saçımda ıslaklıkla uyandım önce ter sandım baktım yapış yapış ay n’oluyo dedim 😅meğer sütüm akmış saç baş kıyafwt yastık batmıştı
nur_mom 2bebeklianne41 merhaba ilk üç ayda elim ayağımdı göğüs pedi. Sütüm akıyordu mutlaka kullanmam gerekiyordu. Hatta ped koymazsam bir gogusumden emzirirken diğer gogusumden süt akması bile oluyordu.ped diğer gogusumun akmasını durduruyordu. Ebebegin göğüs pedleri güzel tavsiye ederim. Bence bir pakette olsa almalısınız ihtiyaç oluyor.
Ygtzynp En ucuz hangisyse onu aldım.benim sütüm azda olsa cokta olsa hep aktı.saat bası kullan at yaptıgımda oldı.hafif kaysa üstüm basım ıslak oldugu da oldu. Bol bol stok yaptım en uygun o an neyse o