Fahriye1937 Merhaba hamişler, uygulamaya göre son 9 diyor, inanması zor😆normal doğum istiyorum, 41 e kadar beklemeyi düşünüyorum. Siz de durumlar ne?
jnst1864 Fahriye1937 biz de son 8 aşırı heycan ve korku var ilk gebelik olduğundan neyin içine düşeceğimden habersiz bekliyorum 😄
Merinizzz Fahriye1937 bizimde son 9 azıcık adet ağrısı ve toplanma dışında hiç bir belirti yok normal bekliyoruz ama gelesi yok sanırım
minik23_ Fahriye1937 bizim de son 8 geceleri şiddetli regl ağrılarına uyanıyorum ama geçiyor sobra gündüzleri ara ara sancı geliyor düzensiz bugünntansiyonum düştü aniden korktum biraz ama bebek hep hareketliydi şuan daha iyiyim bakalım ne zamana kadar bekleyeceğiz 😅😅😅
jnst1864 Fahriye1937 evet normal istiyorum ama bir o kadar da korku var ☺️ İnşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlere
Fahriye1937 Normal oluşu daha gergin bi heyecan çünkü ne zaman hangi saat geleceği nerede belli değil😬😆 Merinizzz jnst1864
Merinizzz Fahriye1937 canım inan bilmiyorum devlet hastanesi takipliyim ben normal doğum beklediğmiz için hiç konuşmadık o konuda bebek baş geliş çünkü uzun zamandır sezeryan hiç dusunmedim yarın randevum var akşam üzeri bakalım bu sefer ne diyecek 8 gün daha bekletelim alalım mi diyecek yoksa bekleyelim 41 42 leri görelim mi diyecek inan belirsizlik kadar insanı yoran bir şey daha yokmuş
jnst1864 Fahriye1937 yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek 39. Hafta oluyo yarın tam 40. Hafta da gelmezse 40 tamamlandığında suni vericekler sanırım inşallah kendiliğinden gelirler ya 🤦🏻♀️ Suniyide öcü gibi okuyorum heryerde
minik23_ Fahriye1937 yalancı sancılar olduğunda ayaktaysam dinleniyorum yatıyorsam kalkıp kendime iş çıkartıyorum 😅zaten 4 yaşında bi oğlum var sağolsun herşeyi unutturuyor 😅😅 siz neler yapıyorsunuz yürüyüş egzersiz ?
Yagmurcmn Son 9 benimde ağrılarım var adet sancısı afedersiniz çişim varmış gibi baskılar 2 cm açılmam var 3 haftadır bekliyorum gelen giden yok 😂
Fahriye1937 minik23_ benim de köpüşüm var onla ilgileniyorum onla yürüyüşe çıkıyorum ama aklım hep doğumda. Forumdayım, youtube da doğumla ilgili vlogları falan izliyorjm hep