Gulosshhh Kızlar 37. Haftama girdim Normal doğum istiyorum nasip olursa Ama Bebeğimin başı yukarda bundan sonra dönme ihtimali olur mu sizce 🤷♀️
Merveincim Gulosshhh benm doktorum son an a kadar pozisyon değiştirebilir demişti. İnşallah sizde istediğiniz gibi doğum yaparsınız 🌸
ozi086 İlk hamileliğimde son hafta dönmüştü oğlum hatta doktorum seninle aynı zamanda doğum yapacak olanların hepsi döndü son ana kadar bakıcaz duruma demişti. Doğum sancısı başladığı zaman dönen bebek duydum ben. Belli olmuyor yani bebeğe göre değişir