Faness Kızlar 11 gün önce sezeryan oldum. 3 4 gündür idrar yolumdan kanlı sarı akıntı geliyor.İdrar yolu enfeksiyonu oldum sanırım.Yada üretrit oldum. Başına gelen var mı ?
Muhammethilal Sezeryanda bnde öyle oldum taktıkları sonda enfeksiyon yaptı bana toz ilaç kullndim bol su içtim gecti
Faness Muhammethilal ayyy banada öyle oldu sanırım sildikçe akıntı geliyor vajinal akıntım bitti. şimdi munorol kullandım. Bol su içiyorum.Çok korktum ya ameliyatta falan bir şey mi oldu diye