Evett anneler, 5 yaşında bir kızım var ve oğluma hamileyim. Bugüne kadar çok sıkıntılar geçirdik bu hamileliğimde. Kızım da farklı sorunlarımız olmuştu ama bu daha yıpratıcıydı. Kızım da 36+0 da doğmuştu tansiyon yükselmesi nedeniyle erken alınmıştı. Bu hamileliğimde hep kanamalarla uğraştım, 20 haftaya yakın hep yatarak geçirdim. Doktorumuz hep 34 haftayı ve 2500 gramı geçelim yeter, biraz dayan, biraz sabret diye diye çok şükür ki yarın 36+0 oluyoruz 🌺 Bugün tekrar doktor kontrolümüz vardı ve oğlum doğum kanalına girmek üzere, ayrıca beslenmesi yavaşlamış ve nst de küçük sancılarım var… Bu nedenlerle 7 Nisanda kavuşuyoruz biz ❤️ 36+3 te doğacak oğlum, tek derdim kızımda olduğu gibi kuvöze girmeden atlatması… Aynı gün doğacak ve diğer bütün arkadaşlarımız da sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 her yıl aynı gün doğum günümüz olacak 🤩 Dualarınızı bekliyoruzz 🙏🏻❤️