Cumartesi günü sabah 7.38de kızıma kavuştum bir gece öncesinde hastaneye yattık nst takibi yapıldı sabah 7 de ameliyathaneye indik spinal için igne oldum baya korktum ama dayanilmicak birsey değildi açıkçası iğneyi olunca böyle bacaklarıma bi karıncalanma basladi sonra masaya yatirdilar doktorum geldi 10 dk icinde bebegimi ciksrdilar hic bastirma vs. Hissetmedim sondayı da uyusturmadan sonra taktilar cok sukur eve çıktık bugun ama sütüm daha inmedi ins en kısa zamanda onu da hallederiz benim daha önce 26 haftalik 2 düşük bir kurtaj vardı bir oglum yaşıyor Allah cok sukur bi evlat daha bağışladı 🥲🥲