1fatma_nurr Kızlar kürtaj olalı 1.30 ay oldu ilk adetimi oldum böyle bir kaç gündür kasiklarimda belim aşırı ageyo böyle adet ağrısı gibi yumurtlama zamanim galba şuan sizce nedendir fikri olan varmı en cokda belim agryo