Kızlar merhaba polikistik overliyim 3 yıldır çocuk istiyoruz tüp bebek tedavisine başladık geçen hafta 23 yumurtam toplantı ve bu yumurtalardan 5.gün sadece biri 6.gün 2 tanesi toplam üç tanesi donduruldu. 5.gün olan embriyo 4bb 6.gün olanda 4bb ve 4bc böyle olup bebiş sahibi olan var mı sanki içimde bir umutsuzluk var böyle olup benişi tutunan var mı?