aleeyllz12 Ben artık zar zor nefes almaya başladım….kasık ağrılarım arttı…Hala oğluşumun haraketini hissedemiyorum ama🥹🥹 Sizler nasılsınız annişler neler aldınız🥹
symag aleeyllz12 benimki 16+2 hareket değilde bizimki top gibi bir taraftan bir tarafa geçiyor. Yumruluk oluyor çok tatliş birşey
262223-- aleeyllz12 bende 15+3 böyle hafif pıt pıt damar seğirmesi gibi karnımda hareketler hiseetim ara sira oluyor zayıflar çabuk hissedermis
meftunee_ aleeyllz12 15+4 yumru gibi kasılmalar nefes darlığı çabuk yorulma bu hafta da bunlar olmaya başladı ama hareket hissetmedim henüz
Aaysenurd_ aleeyllz12 17 den sonra yavaş yavaş hissetmeye başladım canım. Biraz sabır sonrası çok güzel oluyor. sancılar için de doktorum sade maden suyu önermişti içindeki magnezyum sancılara iyi geliyormuş❤️
symag AnnesiyimM53 iftara misafirim vardı aşırı yorumdum 2 gün hiç onu yapmadi . Çok korktum 3. Gün kendine geldi
AnnesiyimM53 symag benimde dün hiç hareket etmedi bugün yapınca rahatladım demekki o da yoruluyor biz yorulunca
Ozge56 AnnesiyimM53 nasıl o haftada hissediyorsun ki ya. Bende 16+2 doktora bugün dedim hayır hissedemessin 20 hafta dedi o hissettiklerin bağırsak dedi 😄
aleeyllz12 AnnesiyimM53 ya ben neden hissedemiyorum acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ arada bir şey kıpırdar gibi ama bağırsak haraketi mi karar veremedim kız
meftunee_ aleeyllz12 ben bebeğe bı şey oldu diye korktum yarın doktora gitcem iyice bozuldu hamiş olarak psikolojiler😃
mujdeli Ben 18 haftalık hamileyim ben de hissedemedim henüz hareketlerini 🥹 kasıklarım çok ağrıyor ama benim de 14. Haftadan beri