2prensesannesiiii ya aslında benim cuma gunu randevum vardı ama sol kasıkta agrı vardı reglı agrısı gıbı esıme dedım gel bugun gıdelım yarını beklemeyelım gıttık nst baglandım sıfır sancı usg ıle baktı hersey yolumda rahım kapalı kalp atısı ıyı suyu ıyı haraketlerı var dedım agrım var ama burda dedı orası plesenta o zaman vajınadan bakıcam baktı kı dogum baslamıs zar rahımı kapatmıs onyuzden hersey ıyı gozukuyormus hemen ddı yatıs cumada dogum dedı tabı benım kızım yarını beklemedı persembe saat 2 de sancım dk bası olunca hrmen dedıler ameliyat hazırlayın alıyoruz benı asansore goturrne kadar bebegım dogdu bıle doktorum şok oldu ılk defa boyle bırseyle karsılastım dıyo cok sukur ne dıkısım var ne yırtık vs ve gebelıkte hıc kılo almadım 4 kg almıstım oda gıttı şimdi dıyorum ya yavrum hıc cektırmedı gebelıkte de dogumumda da hıc bulantı kusma vs yasamadım mesela karnım bıle yenı cıkmaya baslamıstı 😂