Yarenylmz evet iyi günler. Çünkü bu güne kadar hiç kimse için nefes alıyormu diye kontrol etme gereği duymadın. Herşey iyiyken bile tedirgin olmadın. Azıcık ateşlense yaygara koparıp korkmadın. Afedersin ama ilk defa biri sıçsın diye götüne bağırsağına masaj yaptim ben. Yapınca ondan çok rahatladım. Kendi öğünlerimin saati umrumda değilken ilk kez dün 3 te sebze yedi 3 e hazır olması lazım diye hasta hasta kalkıp yemek yaptım. Bu yüzden iyi günlerin, gelecek günler asla kötü değil, bazen hadi konuşsun derken ilk kelime heyecanıyla kuduracaksın azıcık annn dese anneee diye tamamlayacaksın bazen uykusuz kalacaksın ama sıkıntısı ne diye korkacaksın. Duyduklarınla korkmak saçma, belki senin bebeğin aşırı düzenli uyuyacak ama gün içinde daha aktif olacak kim bilir her dıyduğunla korkarsan benim kızım biraz geç emekledi diye bana kas kemik hastası doktora götür dediklerinde sen çıldırırdın herhalde kız 🤣 ha ben sakın kalıp çocuğu askeri kampa soktum o ayrı dkdkdk