kadr3 İlk gebelikte te bebek geç doguyormuş 40 41 haftayı buluyor muş, öylemi gerçekten de? Ben 35+3 artık doğurmak istiyorum
burcin-2202 defneemom makat gelişli ne zaman sezeryan oldunuz ? Ve ne zamandan beri makat gelişli idi ? Benimde makat geliiş kolay kolay dönmez diyorlar sezeryandan çok korkuyorum 🤲
Aaaysee kadr3 kişiden kişiye göre değişir 40.hafta da yapan da biliyorum 38 de yapan da ama şu an doğurmak istiyorum demeniz yanlış çünkü bebek gelişimini 36 dan sonra tamamlıyor doğsa kuveze girme ihtimali var yani 35 de,hayırlısı olsun 🌸
kadr3 Aaaysee biliyorum ama artık dayanilmaz oldu hersey çok agirlastim adım atasim yok , midem çok yanıyor uyuyamiyorum o yüzden doğurmak istiyorum diyorum
Aaaysee kadr3 biliyorum canım ne eksik ne fazla bende aynı durumdayım ama sabretcez mecbur erken olursa Allah korusun bi sıkıntı olursa üzülen sen olacaksın yine ondan dedim
muser24 İlk doğumumu 39+5te yaptım, ikincisini de 39+3te. Şimdi üçüncüyü bekliyorum, benim doktorum da üçüncüler erken geliyor dedi. Bekleyip göreceğiz
onelastgoodbyy kadr3 6.5 aydan bildiriyorum, bence hamileliğin kıymetini bilin 😂😂😂 bir gün son kez 8 saatlik aralıksız bir uyku çekeceksiniz ve son olduğundan haberiniz olmayacak kızlar 😂
Zumzugukodummuzzingillatirim onelastgoodbyy 8 aydan bildiriyorum uykusu düzene giriyor ama sabah götü durmuyor gece uykusunda sende uyu kocanı bekleme dmdmdmdmdm
symag kadr3 her söylenene inanmamak lazım ilk çocugum erken bile doğdu diyebilirim. Çok yorucu ve yürüyüşle birgün yaşadım aniden doğumum başlamıştı. Bunun ilk sonla nasıl alakası olabilir
Zumzugukodummuzzingillatirim Yarenylmz bunları çocuk sahibi olmak isterken biliyorsunuzdur ve şakadır yüksek ihtimalle, ama çocuk aşırı random bir karakter bilmeden çocuk yapmak cahilliktir çünkü. Toz pembe hayaller vardı pembesi gitti tozu kaldı olmasın sonra dkdkdkdkd
3MelekAnnesiiii kadr3 ilk yavrum 37 de dogdu 2 ci 39da. Kimisi gununu gecio kimisi erken oluyo Allah nezaman zamanini belirlemisse ozaman gelir canim. Rabbim kolay dogum nasip etsin insaAllah♥️🤲