Lilahazalxx bende 11 haftalık iken su bardağı kadar kan geldi direk hastaneye gittim bebeğin durumu çok iyi dediler kalp atışı hareketleri vs iyi dediler kesenin etrafında kanama alanları var düşük riskin var dediler kan uyuşmazlığı iğnesini vuruldum progestanda kullanıyorum şimdi de 15 haftalık olduk bu gün kahverengi lekelenmelerim oluyor sürekli yatış halindeyim ayaklarımi yukarıya kaldırıp şekilde yatıyorum geçmezse durum hastaneye gidicem