Merhaba kızlar ben bekarkende balık etliydim evlendikten sonra oğluma hamile kaldım 88le hamile kaldım Doğuma 116 kiloyla girdim😰Doğumdan sonra 16 kilom gitti 100 kilo oldum sonra annelik gece uykusuzluk temizlik yemek bebek gereken 95e düştüğüm ve 3 yıldır hep 95 de kaldım ha istesem verirdim ama ben hep yedim hep çikolata tatlı şeyler neyse 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim kadına Doğumda gittim kese görünmedi alttan baktı sonra kese göründü iki hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi bazı tahliller yapmamı istedi bugün sağlık ocağına gittim tartıldım 98 olmuşum 😰doktor da çok kızdı haklıda hamileliğin ilerki zamanlarında şeker ve tansiyon çıkabilir dedi aranızda bu durumda olup diyet yapan oldumu doktor bana bi diyetisyene de git dedi ama ben evde kendim yaparsam veririm diye düşündüm sonra bebeğe zarar olur mu düşündüm 😰bilmiyorum ya