minikoglumuz 33+1 göbekte kaşıntı var tatlı tatlı kaşınıyor. Her gün düzenli yagliyorum nemli oluyor catlagim falan yok çok şükür ama kaşıntı normal mi ve nedne kaşınıyor yaşayan var mı bu durumu
ensensr23 Bende çok yorulduğum zmanlarda oluyor göbek deliğinin etrafında genelde kaşıntı başlıyor biraz dinlenince geçiyor.