Bugün gittim doktora 6+2 haftalık kese var gayette güzel büyümüş haftasına göre ama bebek görünmedi 2 gün sonra gel bakalım yoksa yine kürtajla sonlandırırız dedi fakat ben de geç döllenme olmuştu 8 haftalık olması lazımken 6 haftalık şuan sizin böyle bir şey başınıza geldi mi hemen kürtaj olmalımıyım yoksa beklemelimiyim ikinci gebeliğim ilki 3 aylıkken karnımda kalbi durmuştu 7 ay önce 😔