Beriyytann ben 15 haftalığım ptesiden çarşambaya tam dediğiniz gibi ağrıdan duramadım özellikle gece sol yanıma yatamadım. Dr enfeksiyon tahlili yaptı temiz çıktı. Düşük önleyici iğne yaptı ama bu tedbir için dedi öyle bi sorun olmasa da rahatlatmak için yapıyoruz dedi. Şükür şimdi iyiyiz