Uyuz03 Erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi küçük nokta şeklinde çıktı adet günüme 10 gün var hamile miyim acaba
Mihrimahvuslat Uyuz03 resim atar mısın daha çok erken gibi aşılama yada tüp bebek falan mı yaptınız onda bazen erken öğrenebilirsin genelde
Rabiakltk5 Mihrimahvuslat bende bugün yaptım 3 günüm geçiyor silik bi çizgi var belli olmuyo baktığın da ama dikkatli bakınca var
Uyuz03 Mihrimahvuslat resim nasıl atılıyor bilmiyorum ilk gebeliğimde düşük yapmıştım o yüzden adetimden 3 hafta sonra test yaptım dün işte ilk çizgi net ikinci çizgi üst tarafında bir nokta şeklinde kırmızı çıktı
Rabiakltk5 Mihrimahvuslat resim atsamda belli olmuyor canım ama ben baktığım zaman görüyorum ve altına flaş tutuyorum daha nett belli oluyo eğer gebelik hicbisekilde yoksa yinede çizgi cikarmiydi
Deletedmom_103 Rabiakltk5 başıma geldi çıktı ama erken gebelik testi değil normal innovita testiydi maalesef yani şans mı diyim test mi bozuktu diyim bilemedim. Rabbim gönlüne göre versin inşallah vardır 🌺