Deryadenizka 24 haftalık hamileyim kızlar göbeğimin üstünde tüyler çoğaldı ve makinayla alıyorum sizce bebege zararı olur mu? Alanınız var mı
Secily Deryadenizka ben de alıyorum ama ben hamilelik öncesi de alıyordum🙈 bir de badem yagı sürmeyin göbeginize o daha da artırıyor
Oozzee Deryadenizka benim zaten göbeğim kıllıydı (çok aşırı değil ama hep rahatsız oluyordum) o yüzden önceden de ağda yaptırırdım, şimdi hamileyken de yaptırıyorum. 31+3 hamileyim, bebeğe bi zararı olmadı çok şükür şimdiye kadar🙃
Sezenay Deryadenizka ben 16haftalik oldun ilk haftalarda başladı tüylenmeye 🙈 doktorum alma onlar sonra dökülecek dedi ama igrenc duruyo yaa
AleynaHasanAydn Mvisss9 aynı durum bende de vr 24 haftalığım ilk günlerden başladı almamak için zor tutuyorum kendimi😂
alisaorkhan bendede oldu tüylenme 11 haftadan baslayarak cok dert ediyordum ama hicbir mudahele etmedim. Sonra bi baktim dökülüyor🤷🏻♀️ Hamilelikten önceki beden bacak kol alti kol resmen gitdiler tüyler😍😁 ama hamilelik sonrasi geri gelirmi bilmiyorum