Ervaduru yazdıklarına göre şeker yok görünüyor canım, şeker yüklemesi yaptırdın mı onda net anlarsın. Ya da cihaz al eczaneden açlık ve yemek yedikten 1 saat sonra tokluklarını ölç eğer açlık 90, tokluk 140 üzerinde gelirse gebelik şekerin var demektir endokrinle tekrar görüşüp diyet yapman gerekir. İnşallah çıkmaz geçmiş olsun 🙏