Hanımlar hayırlı akşamlar nisanin 13 ne detaylı ultrason için kendi doktorum çalıştığı hastaneden randevu aldi detayliya çekildikten sonra kendi doktoruma gitmem gerekiyormu 3. Hamileliğin diğerlerinde hiç cekilmemistim bilmiyorum o yüzden bilgi verirseniz sevinirim acmi yoksa tok karnimami gitsem iyi olur