Cayvarmiya Kızlar gebelikte ya da doğum sonrasında başına böyle bir şey gelen oldu mu? 24. Gün önce doğum yaptım 4 5 gündür bu şekildeyim..Psikolojim bitik kaşınmaktan ne emzirebiliyorum ne uyuyabiliyorum vücudumdan nefret ettim… öyle kötü kaşınıyor ki sürekli ağlıyorum dayanamıyorum. Yaşayan varsa lütfen geçti geçecek desin 😞😞😞
Eylulmom_ Cayvarmiya çok geçmiş olsun çok kötü olmuş lohusalık da stresten olabiliyor böyle arada galiba bir adı vardı bunun ama unuttum bol soğuk su ile yıka bence rahatlat
Mervegedik22- Cayvarmiya kurdesene benziyo urtikerde deniliyor herhangi bişey alerji yapmış olabilir acile gidip iğne vurdurabilirsin canım ama iğneden sonra en az 6 saat emzirilmiyo diye biliyorum ben
Liyamoms Ayy yarim yamalak okumusum gebelik olsa kolestaz dicem ama 🤔🤔 kurdesan falan mi cok kotu olmus degerlerine bi baktir mutlaka alerji de olablr
Cayvarmiya Liyamoms bugün doktora gittim nedeni belli olmayan puppp diye bir şeymiş .. ilaca başladık ama kısa sürede geçeceği hakkında pek umutlu konuşmadı hoca
Semanursallan Bende 15 haftalık hamileyim 2 hafta öncesine kadar benimde nokta nokta kırmızı oluyordu doktor mantar dedi normalmış hamilelikte şuan azaldı ilaçlarımı kullanıyorum düzenli
Cayvarmiya Eylulmom_ Allah razı olsun 🥺 doktora gittim bugün nedeni belli değil sıkıntıdan olabilir adı puppp dedi. Ne zaman geçer belli değil dedi krem verebildi sadece 😞
Cayvarmiya Mervegedik22- sebebini bulamadı puppp diye bir şeymiş hap veya iğne veremem dedi krem verdi ama başkalarında var mı nasıl geçti diye çok merak ediyorum dayanamıyorum çünkü