Deryayldzz Kızlar adetim 13 gün geçikti bugün kaset test yaptım tek çizgi ama göğüslerim çok ağrıyor kasıklarım ağrıyor başın dönüyor sizce var mı birşeyler önceki 2 ay boyunca folik asit kullandım gebe kalmak için
Nolmuss Deryayldzz adet düzensizliğin varsa bunu göze al yani gecikmesi normal bence kan testi yaptırmadan kendini ümitlendirme çünkü o bile etkileyebilir hem seni hem eşini bi sorun yoksa illa ki olacak zaten dua ve sabır🙏🏻💕
Deryayldzz Sevgi56 merkezde oturmuyorum maalesef merkeze gidene kadar beklemek zorundayım ama heyecanlıyım ve burukta hissediyorum 4 aydır denedik istet istemez
Deletedmom_103 Deryayldzz 4 ay kısa bi süre doktorlar ilk 1 sene zaman veriyor zaten. Stres yapıp kendini üzmenin anlamı yok canım. Belki geç döllenmedir testte çıkmıyor olabilir
Deryayldzz Deletedmom_103 bu ay kesin bekliyordum çünkü geçen ay da 25 gün gecikti ama adet düzensizliği için ilaç aldım doktor verdi bir sürü vitamin kullandım günü gününe saati saatine yumurtlama gününü falan değerlendirdim bu ay çok umutluydum inşallah vardır bir kaç gün sonra gidip kan tahlili vereceğim 🥺
Deryayldzz Nolmuss evet ama ilaçlarımı aldım bilmiyorum ya çok ümitliydim bu aydan ister istemez stres yapıyorum eşime de yansıyor hayırlısı ne ise o olsun 🥺
Nolmuss Deryayldzz valla canım bak stres yaparsanız cinsellikten bile soğursunuz biraz akışına bırak dediğim gibi gebe kalmanı engelleyecek bi sorunun yoksa zaten kalacaksın illa ki bu zamanları kendine de eşine de eziyete çevirme
Deryayldzz <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/03/jIegC.jpg” alt=“jIegC.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/04/03/jIgMG.jpg” alt=“jIgMG.jpg” border=“0”>