Anneler/anne adaylarııı bizim bebişimiz son iki ultrason da hep secde pozisyonunda duruyor tatlı yedim çikolata yedim merdiven indim çıktım ama yok dönmedi bir türlü 😁🫠 böyle bebişleri olan anneler cinsiyeti sizce ne olur sizler de hangisi oldu 🥰💭 ilk bebek olunca haliyle heyecan merak çok oluyor aslında akışına bıraksam iyi olacakta bir türlü yapamadım onu 🌸 17.haftadayız