Cananan Ben ilk 20+0′da hissettim, minik bir baloncuk patlıyor gibiydi içimde. :)
Ondan sonra 2 hafta süreyle çok zor hissettim aynı hareketi, hatta 22. hafta kontrolüme korkarak gittim, bebek iyi değil galiba diye düşündüm ama herşey yolundaymış. Bu haftalar arası sadece arabadayken çok zayıf hissedebiliyordum hareketlerini. 25′ten sonra hareketleri çok netleşti ve şu an 34′üz, ne karın kaldı ne kaburga, içerde minik bir canavar seri saldırıyor. :) Birazcık da kilom ve göbeğim var, o da geç ve net olmayacak şekilde hissetmeye sebep olabiliyor. Benim doktorum da aynı şeyi söylemişti. :)