Selam herkese her yil bahar aylarında başlayan alerjik astımim var maalesef bugün polenleri görünce başladı beni mahfetti normalde rupafin bronchorest Air comb gibi ilaclar kullaniyodum ama şu an hamile olduğum için hicbsy icemedim doktordan cevap bekliyorum var mı aranızda yaşayan duyan ne kullandınız benim ki ilaç kullanmadan geçmiyor yaz ortasına kadar içmem gerekiyor .