Tuba26- Kızlar hurma için herkes bişey söylüyor 32 haftalığım ama hurmayı çok seviyorum canım çekiyor günde bir tane yemek sıkıntı verrmi yiyen varmı😁
Rumukcum Tuba26- hurma açılmayı kolaylaştırıyor bu yüzden öyle denmiş olabilir ama günde 1 taneden birşey olmaz bence:)
Nese92 Tuba26- olmaz hurma yiyen hamilelerin normal doğum yapma olasılığı ve rahat açılma olması gibi pozitif etkileri varmış bilimsel olarak yapılan bir araştırma
Nese92 tugcee0 benim bildiğim son 4 hafta günlük 3-4 adet yenilebileceği diğer zamanlarda çok abartmamak gerekiyor hafta da birkaç kez yenilebilir blogda hurma yemek ile ilgili bir yazı vardı isterseniz bir bakın 🤗
06Seyma-06 Bende her gün 2 tane yiyorum çünkü canım çok tatlı birşeyler istiyor henüz bir zararını görmedim 29 haftalığım
Aaaysee Tuba26- 1 taneden hiç bir şey olmaz canım doktorum bana 34 de ye demişti o haftadan beri yiyorum hiç bir şey yok hâla 😂
Mutluemos Tuba26- vallaha ben yedim sancılandım gerçekten çok ama çok korktum o yüzden doğuma kadar o çok sevdiğim hurmayla biraz küsüm 😂
funnymummy Tuba26- doğuma yakın açılmayı kolaylaştırıyor dedim kocama demez olaydım şimdi 1 tane bile yedirmiyor bişey olur korkusuyla 🤣doğuma kilo kilo alacam dedi😅😅
Bernaerdogan Kizlar btnexen fazla yemeyin ben 37 haftalikken gnde bitane snra 3 snra 5 tane yedim rahim acildi suyum geldi norml dgum yaptm dguma yakin yiyin rahim acilsin normal dogum olsun☺️
Virgohome Ben 2 günde bitirmiştim sayıyla yiyin diyorlarsa ben resmen hurma aşerdim hahahahah Allah’a şükür iyiyim ondan sonra daha yemedim arada yemek iyi tabi yiyin bence
Kurtiremmm Tuba26- valla bende yiyorum günde 1 tanede olsa yeni başladım ama sanmıyorum bir sorun olacağını haftamız çok erkende olmadığı için çokta yemiyorsak sıkıntı değil gibii
ipekmom_ Tuba26- valla çok seviyorum ramazanda geldi dayanamıyor insan 😁 37hafta olduk bazen 3-4tane yediğim oluyor suanlık bi sorun olmadı bende, bazen hiç yemiyorum bazen 1-2