Beyzanurr53 Kızlar 18 haftalık hamileyim kilom baştan beri aynı 68 kgyim 67ye düştüm şimdide sadece 68 kgyim neden alamıyorum kılo normal mi
mrsperaa Beyzanurr53 Bende ilk 4 ay kilo almadım hep sorun yaptım. 5. Ayda 1 ayda 4 kilo almışım diye doktorum herşeyi yasakladı. Merak etme kilo alırsın
Kubraaaahh Beyzanurr53 önemli olan bebeğin kilo alması. Bende öyleyim 8 aylık hamileyim gören hiç 8 aylık gibi durmuyor diyor. Çok kilo almadım ben ama bebeğim MaşAllah her gittiğimizde alıyor. Doktorum önemli olan bebeğin kilosu dedi. Biz bence böyle kilo alan annelere göre daha sansliyiz
Beyzanurr53 FatmaAselinAnnesi_60 hayır almama takılmıyorum ki baştan beri aynı kilodayım neden diyorum normal mi
hunilimom Beyzanurr53 bende ilk 6 ay almadım 2. Hamileliğim de sonra 8 kilo aldım illa kilo alıcaksın diye bı kural yok benim kuzenim 2 hamileliğimde de 1-2 kilo aldı ama bebekleri gayet güzel.dogdu
Yenihamiss96 Beyzanurr53 bende 16 haftalığım 65 ile hamile kaldım 62.9 kiloyum çocuk sağlıklıysa sorun Yok
Hilallsili96 takma bunları kafana bebek sağlıklı olsun önemli olan o ☺️ bende 74 kilo ile hamile kaldım şuan 82 kiloyum 😀😀😀 hayattımda ilk defa bu kilodayım hamile olmasam depresyona girerdim 21+5 haftalık hamileyim 😀
Beyzanurr53 Kızlar teşekkür ederim yorumunuz için bebeğim sağlıklı çok şükür o zaman iyi birsymis hep aynı kalmak 🫣🌸