Pembesarelle2 Benimde eşim Piyadeydi Subay. 2 yıl Kuzey ırakta kaldı. Balayımızdan döndük dış çekim yaptırdık ertesi gün gitti. Zorlu süreçti. Bende İzmir’de kaldım ailemle. Bebeğide hep batıya erteledik… Tayinimiz İzmir olur derken Kıbrıs’a çıktı 😂 Kıbrıs’taki 2. Ayımıza girerken eşime kurs çıktı Ispartaya gönderdiler. 1 yılda öyle ayrı kaldık derken Kara havacılığa geçip pilot oldu. Şimdi ömür hayatımızda göreceğimiz 3 tayin yerimiz oldu. İzmir, Isparta, Malatya.. Evimizi eşyalarımızı şimdi gönül rahatlığı ile kullanabiliyoruz gidecek endişesi olmadan… 20+3 bebeğimiz var 🙏🏻 Sağlıkla kavuşuruz inşallah 💙 Her zorluğa, herşey göğüs germek gerçekten yıpratıcı olabiliyor. Bende asker kızıyım babam görevdeyken annem hem babam hem annem olmuştu. Oyüzden size çok iş düşüyor… Gücünüz kuvvetiniz sevginiz daim olsun ❤️