Winchester
Dun yazmistim erken doguma alacaklar diye. 36. Haftada bebegim dogum yoluna girdi. Boynuna kordon dolandigi icin acil sezeryanla dun sabah alindi. Dogum esnasinda su yutmus. Suanda yogun bakimda. Makineye bagli degil kendi kendine nefes aliyormus ama oksijen destegi veriyorlar. Nolur bol dua edin ismi Toprak. Bu durumda olan var mi? Ne kadar sure sonra cikti bebekleriniz kuvezden?
Gulperyurtdas
Rabbim acil şifalar versin bebeğinizi size bağışlasın 🙏🙏🙏
Habis07
Yaş akciger deniyor ona canım erken dogan yada zor dogumlarda bebek cigerindeki suyu atamıyormus o yzden olablr bsey miş kendi kendine nefes alıyorsa zamanla duzelir onlem amaclı almıslar belliki korkma