BernaOmer ben gayet iyiyim bence siz iyi değilsiniz bu kadar acıtasyon yapmanıza gerek yok. Size sadece kısaca her şeyi kafaya takmayın hayatı akışa bırakın demek istedim ama maalesef anlamamışsınız. Ben de burda ilk defa size yazdım çünkü eşimden çok belki de sizin cinsiyet postlarınızı görüyorum beni de etiketliyorsunuz belki bir 5 kere etiketlediniz,etiketliyorsanız cevap veririm bir de bu kadar rahatsız oluyorsanız eleştiriye gelemiyorsanız etiketlemeyin o zaman ben de kendi fikrimi belirtmeyeyim insanları bu denli kendi egolarınız için darlamanıza gerek yok. İyi günler.